Number of the records: 1  

DuPont Analysis among European Dentistry Companies to Measure the Impact of the COVID-19 Pandemic

  1. SYS0299743
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240322132923.0
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2024-1-010 $2 DOI
    100
      
    $a 20240322a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a DuPont Analysis among European Dentistry Companies to Measure the Impact of the COVID-19 Pandemic $f Tomas Heryan, Karin Gajdová
    330
      
    $a Cieľom štúdie je podhadnúť vplyv pákového efektu a jeho zmien v dôsledku pandémie COVID-19 medzi stomatologickými spoločnosťami vo vybraných európskych krajinách s rôznymi systémami zdravotného poistenia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299730 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 27, č. 1 (2024), s. 161-174 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2024
    541
    1-
    $a Analýza spoločnosti DuPont medzi európskymi stomatologickými spoločnosťami na meranie vplyvu pandémie COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001079 $a analýza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006705 $a ukazovatele finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086661 $a systémy starostlivosti zdravotnej
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090919 $a Heryan $b Tomas $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0066463 $a Gajdová $b Karin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240322 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.