Number of the records: 1
Marketingový manažment bankovej pobočky
SYS r035710 LBL 01519naa^^2200361^^^450 005 20220601103113.3 100 $a 19990805a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový manažment bankovej pobočky $f Jaroslav Kita $h II. časť 330 $a Pokračovanie z č. 6/99. Prvky marketingového mixu na úrovni bankových pobočiek sa týkajú štyroch typov politík: distribúcia, predaj, komunikácia, kvalita. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*sg001731_1999_099_007 $1 011 $a 1335-0900 $1 200 1 $a BIATEC $e odborný bankový časopis $v Roč. 7, č. 7 (Júl 1999), s. 12-15 $1 210 $a Bratislava $c Národná banka Slovenska $d 1999 541 1-
$a Marketing management at branch offices of banks $h Part II 610 1-
$a manažment $9 eu_un_auth*h0003188 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a marketing manažment $9 eu_un_auth*h0003218 610 1-
$a pobočky bankové $9 eu_un_auth*h0004239 610 1-
$a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720 610 1-
$a predaj $9 eu_un_auth*h0004797 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009 610 1-
$a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990805 $g AACR2
Number of the records: 1