Number of the records: 1
Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch
SYS r042438 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230921111519.7 100 $a 20010820a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch $f Bernd H. Schmitt 330 $a Zážitkový marketing - sústredenie sa na obohatenie zmyslových, citových a intelektuálnych dojmov alebo vnemov zákazníka pri hľadaní alebo používaní produktu. Porovnanie tradičného a zážitkového marketingu. Rozdielne prístupy k rozlíšeniu medzi rôznymi druhmi zážitkov. Päť rozdielnych prístupov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0006046 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o hospodárstve a podnikaní $v Roč. 11, č. 33 (15. augusta 2001) $1 210 $a Bratislava $c TREND Holding $d 2001 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a psychológia predaja $9 eu_un_auth*h0005195 610 1-
$a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900 610 1-
$a produkty $9 eu_un_auth*h0005048 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$a Schmitt $b Bernd H. $3 eu_un_auth*p0065308 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20010820 $g AACR2
Number of the records: 1