Number of the records: 1  

Dostáva zákazník to, čo si myslíme?

  1. SYSr046199
    LBL
      
    01673naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230921120728.2
    100
      
    $a 20020923a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Dostáva zákazník to, čo si myslíme? $e (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu) $f Dana Vokounová
    330
      
    $a Osvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039336 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2002
    541
    1-
    $a Does the customer get what we thing he does?
    610
    1-
    $a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a kancelárie cestovné $9 eu_un_auth*h0002659
    610
    1-
    $a zákazky $9 eu_un_auth*h0007367
    610
    1-
    $a techniky výskumné $9 eu_un_auth*h0006428
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020923 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.