Number of the records: 1
Význam a funkcie brandingu v hotelierstve
SYS 0167226 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220818091422.4 100 $a 20130328d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam a funkcie brandingu v hotelierstve $d <The> Importance and Funcions of Branding in the Hotel Industry $f Anna Sirotková, Monika Krošláková 300 $a Článok je parciálnym výstupom výskumu 5121A 330 $a Značka hotela predstavuje pre zákazníkov určitý pocit istoty, že im budú poskytnuté služby v očakávanej kvalite a na požadovanej úrovni. Konkurenčná výhoda, ktorá sa prejaví rastom tržieb a v konečnom dôsledku aj zisku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0167205 $1 010 $a 978-80-225-3534-2 $1 200 1 $a Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012 $v S. 134-140 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [202 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006048 $a strediská ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007343 $a zariadenia rekreačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006209 $a systémy rezervačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005750 $a služby doplnkové 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066943 $a Veszprémi Sirotková $b Anna $f 1966- $p EUBOBFKSC $9 50 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0011571 $a Krošláková $b Monika $f 1975- $p EUBOBFKSC $9 50 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130328 $g AACR2
Number of the records: 1