Number of the records: 1
Aby vaša značka nevyhasla
SYS 0214923 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113105043.8 100 $a 20160411a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aby vaša značka nevyhasla $f Patrik Garaj 330 $a Kniha Wally Olinsa Brand new, v ktorej naznačuje scenár, čo čaká značky v 21. storočí. Globalizácia ponuky vyvoláva u konzumentov dopyt po autenticite a lokálnosti. Budovanie značky prebieha na webe a sociálnych sieťach. Duch značky funguje a môže byť úspešný vtedy, ak sa dokáže napojiť na náladu a potreby sveta. Čo je nutné urobiť, aby sa brand na základe vnútornej nesúrodosti nerozsypal. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277162 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 14 (7. apríla 2016), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002410 $a identita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy 675 $a 347.77 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000216 $x Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160411 $g AACR2
Number of the records: 1