Number of the records: 1  

Aby vaša značka nevyhasla

  1. SYS0214923
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113105043.8
    100
      
    $a 20160411a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aby vaša značka nevyhasla $f Patrik Garaj
    330
      
    $a Kniha Wally Olinsa Brand new, v ktorej naznačuje scenár, čo čaká značky v 21. storočí. Globalizácia ponuky vyvoláva u konzumentov dopyt po autenticite a lokálnosti. Budovanie značky prebieha na webe a sociálnych sieťach. Duch značky funguje a môže byť úspešný vtedy, ak sa dokáže napojiť na náladu a potreby sveta. Čo je nutné urobiť, aby sa brand na základe vnútornej nesúrodosti nerozsypal.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277162 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 14 (7. apríla 2016), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002410 $a identita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy
    675
      
    $a 347.77 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000216 $x Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160411 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.