Number of the records: 1  

Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe

  1. SYS0249758
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190503124503.1
    035
      
    $a 92923 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190104d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe $d Students’Self-reflection after Completion of the Pedagogical Practice $f Darina Orbánová
    301
      
    $a VEGA 1/0001/16
    330
      
    $a Názory študentov na úroveň teoretickej prípravy, na hodnotenie vlastnej činnosti a postojov k pedagogickej práci. Hoci sú výsledky sú založené na subjektívnych vyjadreniach, môžu byť využité na zlepšenie modulu praktickej prípravy učiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0249638 $1 010 $a 978–80–87570–40–1 $1 200 1 $a Schola nova, quo vadis? $b elektronický zdroj $e sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference $f editori elektronického vydania: Kateřina Berková, Katarína Krpálková Krelová $v S. 120-126 online $1 210 $a Praha $c Extrasystem $d 2018 $1 215 $a 214 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043669 $a Berková $b Kateřina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056389 $a Krpálková Krelová $b Katarína $4 340 $1 710 12 $a Schola nova, quo vadis? $b Mezinárodní vědecké konference $d 3. $e Praha, Česko $f 11.11.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002322 $a hodnotenie práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra pedagogiky FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190104 $g AACR2