Number of the records: 1
Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe
SYS 0249758 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502100011.2 035 $a 92923 $2 CREPC2 100 $a 20190104d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe $d Students’Self-reflection after Completion of the Pedagogical Practice $f Darina Orbánová 301 $a VEGA 1/0001/16 330 $a Názory študentov na úroveň teoretickej prípravy, na hodnotenie vlastnej činnosti a postojov k pedagogickej práci. Hoci sú výsledky sú založené na subjektívnych vyjadreniach, môžu byť využité na zlepšenie modulu praktickej prípravy učiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249638 $1 010 $a 978–80–87570–40–1 $1 200 1 $a Schola nova, quo vadis? $b elektronický zdroj $e sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference $f editori elektronického vydania: Kateřina Berková, Katarína Krpálková Krelová $v S. 120-126 online $1 210 $a Praha $c Extrasystem $d 2018 $1 215 $a 214 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043669 $a Berková $b Kateřina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056389 $a Krpálková Krelová $b Katarína $4 340 $1 710 12 $a Schola nova, quo vadis? $b Mezinárodní vědecké konference $d 3. $e Praha, Česko $f 11.11.2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002322 $a hodnotenie práce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190104 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1