Number of the records: 1  

Využitie mobilného vzdelávania vo vyučovaní

  1. SYS0249763
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808095728.0
    035
      
    $a 92931 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190104d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Využitie mobilného vzdelávania vo vyučovaní $d Using of Mobile Learning in Education $f Ladislav Pasiar
    301
      
    $a KEGA 022EU-4/2016
    330
      
    $a Predstavenie vybraných webových a mobilných aplikácií vo vyučovacím procese. Mobilné vzdelávanie je v súčasnosti významným fenoménom v kontexte zavádzania IKT do vyučovania. Využívanie daných technológií by malo rešpektovať predovšetkým didaktické princípy využovacích predmetov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0249638 $1 010 $a 978–80–87570–40–1 $1 200 1 $a Schola nova, quo vadis? $b elektronický zdroj $e sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference $f editori elektronického vydania: Kateřina Berková, Katarína Krpálková Krelová $v S. 127-136 online $1 210 $a Praha $c Extrasystem $d 2018 $1 215 $a 214 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043669 $a Berková $b Kateřina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056389 $a Krpálková Krelová $b Katarína $4 340 $1 710 12 $a Schola nova, quo vadis? $b Mezinárodní vědecké konference $d 3. $e Praha, Česko $f 11.11.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001986 $a elektronizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020201 $a Pasiar $b Ladislav $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $f 1984- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.