Number of the records: 1  

Implementácia e-learningu do vyučovacieho procesu

  1. SYS0252498
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220810105702.4
    035
      
    $a 113731 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190322d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Implementácia e-learningu do vyučovacieho procesu $f Jana Coroničová Hurajová
    330
      
    $a Výhody používania počítačom podporovaného vyučovania. E-learnig a blended learning. Zlepšovanie vyučovacích metód v predmete Matematika. Testovanie študentov v dvoch akademických rokoch pri klasickej výuke a výuke obohatenej o nové metódy a trendy v oblasti didaktiky matematiky a kvantitatívnych metód.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252349 $1 010 $a 978-80-225-4583-9 $1 200 1 $a Zborník príspevkov z workshopu STEP III. $e 8.11.2018, Košice $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Lucia Bednárová, Šárka Vilámová $b elektronický zdroj $v S. 79-83 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM [172 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0023214 $a Bednárová $b Lucia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004653 $a Vilamová $b Šárka $4 675 $1 710 12 $a STEP III. $b Workshop $e Košice, Slovensko $f 8.11.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006551 $a testy didaktické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058232 $a Coroničová Hurajová $b Jana $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1986- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190322 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.