Number of the records: 1
Základné modely marketingovej komunikácie
SYS 0260381 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802093315.0 035 $a 156726 $2 CREPC2 100 $a 20191216d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Základné modely marketingovej komunikácie $d <The> Basic Models of Mass Marketing Communication $f Jaroslav Kita 301 $a VEGA 1/0066/18 330 $a Identifikácia základných modelov marketingovej komunikácie (MK). Kľúčové pojmy, bez ktorých sa MK nezaobíde. Prehľad o súčasných prístupoch v rámci základných modelov MK. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258964 $1 010 $a 978-80-225-4644-7 $1 200 1 $a Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie $e vedecké state $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $f Jaroslav Kita, Pavol Kita, Patrícia Kollár, Ján Strelinger, Ján Keresty, Veronika Kitová Mazalánová $g zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 43-57 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 95 s. [5,79 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191216 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1