Number of the records: 1  

Stav intelektuálneho potenciálu Slovenska v oblasti výskumu, vývoja a vysokého školstva a stratégia rozvoja spoločnosti. 2

  1. SYSr021994
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200349^^^450^
    005
      
    20230801105407.1
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stav intelektuálneho potenciálu Slovenska v oblasti výskumu, vývoja a vysokého školstva a stratégia rozvoja spoločnosti. 2 $f Ľ. Jemala
    330
      
    $a Prehľad o stave študentov na vysokých školách a jednotlivých fakultách v SR v rokoch 1990-1994. Pracovníci samostatných a nesamostatných pracovísk výskumu a vývoja v SR. Výdavky na výskum a vývoj. Vysoké školy v SR. Komentované štatistické údaje, ktoré poskytujú informácie o intelektuálnom potenciáli Slovenska.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s106948 $1 011 $a 0862-9567 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $v Roč. 4, č. 160 (16. augusta 1996), s. 9 $1 210 $a Bratislava $c Ecopress $d 1996
    610
    1-
    $a študenti $9 eu_un_auth*h0006350
    610
    1-
    $a študenti zahraniční $9 eu_un_auth*h0006351
    610
    1-
    $a vzdelanie vysokoškolské $9 eu_un_auth*h0007249
    610
    1-
    $a vzdelanosť $9 eu_un_auth*h0007250
    610
    1-
    $a výskum $9 eu_un_auth*h0007184
    610
    1-
    $a vývoj $9 eu_un_auth*h0007221
    610
    1-
    $a financovanie $9 eu_un_auth*h0002109
    610
    1-
    $a pracovníci výskumní $9 eu_un_auth*h0004657
    610
    1-
    $a ÚSSVT SR Bratislava
    610
    1-
    $a údaje štatistické $9 eu_un_auth*h0006798
    610
    1-
    $a školy vysoké $9 eu_un_auth*h0006261
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0024019 $a Jemala $b Ľubomír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.