Number of the records: 1  

Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu

  1. Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 93 s. VEGA 1/0251/08. ISBN 978-80-225-2717-0
    Ohlasy:
    [5] KITA, Pavol. [Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6. Recenzia : Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí / zostavila: Miroslava Loydlová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2717-0.
    [4] KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 40-45. VEGA 1/0418/11.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.