Number of the records: 1  

Marketingové analýzy

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingové analýzy. 3. preprac. vyd. Bratislava : netri, 2010. 245 s. [6 AH]. ISBN 978-80-89416-03-5
    Ohlasy:
    [4] KITA, Pavol - JURKOVIČOVÁ, Lujza - KOVÁČOVÁ, Natália. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 95 s. [5,618 AH]. KEGA 012EU-4/2011. ISBN 978-80-225-3233-4.
    [4] FOGAŠOVÁ, Veronika. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 48-68.
    [4] REHEIS, Markus. Theoretische ansätze zu internationalen markteintrittsstrategien. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9. S. 78-94.
    [4] REHEIS, Markus. Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9, s. 39-54.
    [4] KITA, Jaroslav - GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Pavol - KNOŠKOVÁ, Ľubica - KRECHÁČOVÁ, Nikoleta - VASIĽOVÁ, Mária. Modely marketingového rozhodovania. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 271 s. [14,009 AH]. KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3505-2.
    [4] STAŠINIAKOVÁ, Marta. Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 [elektronický zdroj]. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 322-327. VEGA 1/0333/11.
    [3] MAYER, Phillip. Die anti-counterfeiting marktanalyse : Entscheidungsgrundlage im vorgehen gegen produkt- und markenpiraterie : Essay. 1. auf. München : GRIN verlag, 2010. ISBN 978-3-640-91470-8.
    [4] KUBICOVÁ, Ľubica. Strategický marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2013. 169 s. ISBN 978-80-552-1001-8.
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. Perspektívy celoživotného vzdelávania v stratégiách vysokých škôl. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 6-15 CD-ROM.
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. New trends in university - alumni relations. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0. S. 16-24.
    [4] KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky v športe. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 33-39 CD-ROM.
    [4] PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Udržateľný marketingový manažment. 2. rozšír. a dopl. vyd. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2015. ISBN 978-80-89600-24-3.
    [2] BIKAROVA, Eva. The Role of Alumni Relations in Higher Education Marketing Strategies. In ERA OF SCIENCE DIPLOMACY: IMPLICATIONS FOR ECONOMICS, BUSINESS, MANAGEMENT AND RELATED DISCIPLINES (EDAMBA 2015), 2015, pp. 39-48. ISBN 978-80-225-4200-5., Registrované v: WOS
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. Aktuálne výzvy v terciárnom vzdelávaní v kontexte celoživotného vzdelávania. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 24-35 CD-ROM.
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. Implementácia politiky sociálnej inklúzie vo vysokoškolskom vzdelávaní – povinnosť alebo príležitosť? In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 36-46 CD-ROM.
    [4] PLEVOVÁ, Katarína. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 57-67 CD-ROM.
    [1] DRABIK, Peter - REHAK, Robert - VERNEROVA, Dominika - KUKURA, Marek. Rational Consumer in the Context of Environmental Protection. In EKONOMICKY CASOPIS. ISSN 0013-3035, 2020, vol. 68, no. 10, pp. 1081-1104., Registrované v: WOS, SCOPUS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.