Number of the records: 1  

Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky

  1. FURDOVÁ, Lucia. Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky. In Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7, s. 121-129. IGM 2316071
    Ohlasy:
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Cezhraničné podnikanie bánk a jeho regulácia v prostredí pretrvávajúcej dlhovej krízy. Recenzenti: Peter Knapik, Ignác Olexík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 115 s. [7,84 AH]. VEGA 1/1057/12. ISBN 978-80-225-4063-6.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.