Number of the records: 1  

Inovácie ako nevyhnutná činnosť prežitia malých a stredných podnikov v silnom konkurenčnom boji

  1. SPIŠÁKOVÁ, Emília. Inovácie ako nevyhnutná činnosť prežitia malých a stredných podnikov v silnom konkurenčnom boji. In Inovácie - faktor konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov v globálnom ekonomickom prostredí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, 2009. ISBN 978-80-8083-792-1, s. 364-375
    Ohlasy:
    [4] MALEGA, Peter – BAHLEDA, Ondrej. Inovačná stratégia a inovačný potenciál podniku. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie [elektronický zdroj]. Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, 2010. ISBN 978-80-553-0570-7.[S. 1-5].
    [4] MALEGA, Peter – RAKÚŠAN, Karel. Business identita ako súčasť formovania image podniku. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie [elektronický zdroj]. Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, 2010. ISBN 978-80-553-0570-7.[S. 1-5].
    [4] MALEGA, Peter - STANIČÁROVÁ, Jana. Vplyv strategického riadenia na konkurencieschopnosť podniku. In Transfer inovácií : internetový časopis zameraný o inováciách v priemysle [elektronický zdroj]. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2011. ISSN 1337-7094. 2011, č. 19, s. 163-166. Dostupné na internete: http://www.sjf.tuke.sk/transferinovacii/pages/archiv/transfer/19-2011/pdf/163-166.pdf
    [3] MALEGA, Peter - PUCHÁ, Nikoleta. Increase of economic effectiveness using factoring. In Intercathedra : scientific bulletin of the economics departments of the european universities. Poznań : University of life sciences, 2011. ISSN 1640-3622. 2011, nr. 27/3, s. 43-48. Dostupné na internete: http://www.up.poznan.pl/intercathedra/pdf/Intercathedra%202011%20No%2027-3.pdf
    [4] MALEGA, Peter - VÁRADYOVÁ, Katarína. Spend management solution ako nástroj služieb zákazníkom. In Transfer inovácií : internetový časopis zameraný o inováciách v priemysle [elektronický časopis]. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2012. ISSN 1337-7094. 2012, č. 23, s. 91-97. Dostupné na internete: http://www.sjf.tuke.sk/transferinovacii/pages/archiv/transfer/23-2012/pdf/091-097.pdf.
    [4] MALEGA, Peter. Projekt zavedenia profilovacej linky v podniku. In Transfer inovácií : internetový časopis zameraný o inováciách v priemysle [elektronický časopis]. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2012. ISSN 1337-7094. 2012, č. 23, s. 133-137. Dostupné na internete: http://www.sjf.tuke.sk/transferinovacii/pages/archiv/transfer/23-2012/pdf/133-137.pdf.
    [4] MALEGA, Peter - PETRÍK, Martin. Optimalizácia výroby závitových čeľustí. In Transfer inovácií : internetový časopis zameraný o inováciách v priemysle [elektronický časopis]. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2012. ISSN 1337-7094. 2012, č. 24, s. 168-174. Dostupné na internete: http://www.sjf.tuke.sk/transferinovacii/pages/archiv/transfer/24-2012/pdf/168-174.pdf.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.