Number of the records: 1  

Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí

  1. Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. Štefan Majtán a kolektív, redakčné a zostavovateľské práce Katarína Grančičová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 123 s. VEGA 1/0385/10. ISBN 978-80-225-3284-6
    Ohlasy:
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Stratégia priameho marketingu. In Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7, s. [1-6].

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.