Number of the records: 1  

Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu

  1. KITA, Pavol. Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 28-52. VEGA 1/0039/11
    Ohlasy:
    [4] TOMAN, Marian. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 129-138. VEGA 1/0039/11.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.