Number of the records: 1  

Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek

  1. KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 226-236
    Ohlasy:
    [2] KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - KUNC, Josef - BARLÍK, Peter. Shopping centres in Bratislava and attributes affecting consumer's preferences. In Geograficky Casopis. ISSN 00167193, 2015, vol. 67, no. 4, pp. 341-357., Registrované v: SCOPUS
    [1] KRIZAN, Frantisek - BILKOVA, Kristina - KITA, Pavol - SIVICEK, Tomas. TRANSFORMATION OF RETAILING IN POST-COMMUNIST SLOVAKIA IN THE CONTEXT OF GLOBALIZATION. In E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. ISSN 1212-3609, 2016, vol. 19, no. 1, pp. 148-164., Registrované v: WOS
    [4] KITA, Jaroslav. Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 7-29. VEGA 1/0282/15.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.