Number of the records: 1  

Spotrebiteľské správanie

  1. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - ŽÁK, Štefan. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8
    Ohlasy:
    [6] MIKLOŠÍK, Andrej. [Spotrebiteľské správanie]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 319-320. Recenzia na: Spotrebiteľské správanie / Kornélia Richterová, Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová, Štefan Žák ; recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2015. - ISBN 978-80-89710-18-8. Dostupné na internete: ftp://193.87.31.84/0205752/scb0215_Recenzia Miklosik.pdf.
    [6] TAJTÁKOVÁ, Mária. [Recenzia publikácie]. In International Research Conference. Management Challenges in the 21st Century: HR trends and Challenges: How to Succeed in Turbulent : [proceedings]: 7th International Research Conference: Bratislava, May 19, 2015 [elektronický zdroj]. Bratislava : School of Management in Trenčín, 2015. ISBN 978-80-89306-30-5. Recenzia na: RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. ISBN 978-80-89710-18-8.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : praktikum. Recenzenti: Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. [2. preprac. vyd.]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 134 s. [6,59 AH]. ISBN 978-80-225-4255-5.
    [4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana. Znalosti mladých ľudí o svojich právach ako spotrebiteľov na Slovensku. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 157-167 online. VEGA 1/0178/14.
    [2] HASPROVA, Maria. Innovative Distribution Channels in Banking. In PROCEEDINGS OF THE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENCY, BANKING AND INTERNATIONAL FINANCE, 2017, pp. 81-87., Registrované v: WOS
    [3] MICHÁLKOVÁ, Anna - FÚROVÁ, Térezia. Current Problems in Destination Management Organisations: The Case of Slovakia. In Humanities and Social Sciences Latvia. 2017, vol. 25, no.2, pp. 72-86. ISSN 1022-4483.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana. Generácia Y a zdravý životný štýl. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 2, s. 276-285.
    [4] GARASOVÁ, Petra - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Perception of Fast Fashion and Sustainable Fashion. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 97-106.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.