Number of the records: 1  

Financial marketing

  1. KORAUŠ, Antonín. Financial marketing. 1st ed. Bratislava : Sprint dva, 2011. 512 s. Economics. ISBN 978-80-89393-57-2
    Ohlasy:
    [1] CHOCHOĽÁKOVÁ, Anna - GABČOVÁ, Lenka - BELÁS, Jaroslav - SIPKO, Juraj. Bank customers' satisfaction, customers' loyalty and additional purchases of banking products and services. A case study from the Czech republic. In Economics & sociology. United Kingdom : Centre of Sociological Research, 2015. ISSN 2071-789X. 2015, vol. 8, no. 3, p. 82-94.
    [4] KORAUŠ, Michal. Podvody s bankovými kartami. In Globálne existenciálne riziká '2013 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 19. november 2013. Žilina : Strix, 2013. ISBN 978-80-89281-91-6. S. 44-47.
    [4] KORAUŠ, Michal. Typy bankových kariet a ich systémová ochrana. In Integrovaná bezpečnosť 2013 : recenzovaný zborník referátov z medzinárodnej vedeckej konferencie: Trnava, 15. november 2013. Žilina : STRIX, 2013. ISBN 978-80-89281-92-3. S. 60-64.
    [4] KORAUŠ, Michal. Bezpečnostné prvky na platobných kartách. In Integrovaná bezpečnosť 2013 : recenzovaný zborník referátov z medzinárodnej vedeckej konferencie: Trnava, 15. november 2013. Žilina : STRIX, 2013. ISBN 978-80-89281-92-3. S. 54-59.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.