Number of the records: 1  

Marketing

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7
    Ohlasy:
    [4] KROŠLÁKOVÁ, Monika - ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora - STRÁŽOVSKÁ, Helena - ŠÚBERTOVÁ, Elena. Podnikanie pre stredné odborné školy. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2017. ISBN 978-80-8091-472-1.
    [4] KITA, Jaroslav. Základné modely marketingovej komunikácie. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 43-57.
    [1] KORENKOVA, Marcela - MAROS, Milan - LEVICKY, Michal - FILA, Milan. Consumer perception of modern and traditional forms of advertising. In Sustainability (Switzerland), 2020-12-01, 12, 23, pp. 1-25. Dostupné na: https://doi.org/10.3390/su12239996., Registrované v: SCOPUS
    [1] ZSIGMOND, Tibor - KORCSMAROS, Eniko - MACHOVA, Renata - SEBEN, Zoltan. INTERCONNECTION OF CONSUMER BEHAVIOUR OF DIFFERENT GENERATIONS AND MARKETING STRATEGY OF A FOOTBALL CLUB EXPERIENCE IN SLOVAKIA. In MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS. ISSN 2218-4511, 2020, vol., no. 2, pp. 221-234. Dostupné na: https://doi.org/10.21272/mmi.2020.2-16., Registrované v: WOS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.