Number of the records: 1  

Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu

  1. ČVIRIK, Marián. Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 25-38 online
    Ohlasy:
    DRÁBIK, Peter - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína - ŠKERLÍKOVÁ, Dominika - KUCHTA, Martin. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.