Number of the records: 1  

Marketing

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - KULČÁKOVÁ, Marta - LABSKÁ, Helena - LIPIANSKA, Júlia - ORESKÝ, Milan - RAJT, Štefan - RICHTEROVÁ, Kornélia - ŠTENSOVÁ, Antónia - VIESTOVÁ, Kristína. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9
    Ohlasy:
    [4] REMIAŠOVÁ, Katarína. Public relations manažment. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3, s. 148-151.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia pre manažérov a podnikateľov. Bratislava : Sprint vfra, 2004. 278 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-36-9.
    [4] TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Moderná koncepcia logistiky .... od potrieb a problémov k prioritám a prínosom..... In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára : Bratislava, Február 2001. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta. 2001. ISBN 80-225-1392-X, s.13-17.
    [4] HRNČIAROVÁ, Ľubica - TEREK,Milan. Statistical quality control. In Interuniversitary cooperation in quality assurance : proceedings of the international workshop. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, [2000]. ISBN 80-225-1338-5. S. 47-49.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 167 s. ISBN 80-225-1787-9.
    [3] NOVACKÁ, Ľudmila. Marketing communication - precondition for increasing attendance in Slovakia destination. In Management in the function of increasing the tourism consumption : 5th International scientific conference : Opatija, Croatia. Rijeka : Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2006. ISSN 1846-288X.
    [4] CAŃADILLA GÓMEZ, Marcial. Eticko-podnikateľská kultúra : príručka na podporu EPK. Bratislava : SPRINT vfra, 2001. 201 s. ISBN 80-88848-79-2.
    [4] RUIZ, Jean Michel - KOLLÁR, Vojtech - BROKEŠ, Peter. Priemyselné technológie (Kvalita a životné prostredie). Bratislava : Grafické štúdio Ing. Peter Juriga, 2000. ISBN 80-968449-0-3.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia : základy ekonomickej psychológie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 167 s. ISBN 80-225-1093-9.
    [4] MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 157 s. ISBN 80-225-1345-8.
    [6] SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia : Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Corporate Identity : vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 215 s. VEGA 1/2640/05. ISBN 80-225-1974-X.
    [4] KORAUŠ, Anton. Marketing v poisťovníctve. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 343 s. ISBN 80-88848-91-1.
    [2] LESÁKOVÁ, Dagmar. Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 4, s. 701-712.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava - VOLÁR, Jozef - JURIKOVÁ, Benita. Komunikácia v marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 164 s. ISBN 80-225-2097-7.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - PAVELKA, Ľuboš - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.
    [3] HESKOVÁ, Marie - ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy marketingu. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - SOBEK, Otto - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - DEMJAN, Valér - KOŠÍK, Oto - MALCOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Viktória. Banky : teória a prax. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 576 s. Economics. ISBN 978-80-89393-73-2.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - TKÁČ, Marián - VARGOVÁ, Viktória - JANKOVSKÁ, Anežka - SOBEK, Otto - DEMJAN, Valér - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - POLÁCH, Jiří - BARAN, Pavol - MALCOVÁ, Zuzana. Banky : história, teória a prax. 2. aktual., obsahovo a vecne preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 649 s. Economics. ISBN 978-80-89393-84-8.
    [2] LESAKOVA, D. New trends in marketing of the third century. In EKONOMICKY CASOPIS. ISSN 0013-3035, 2001, vol. 49, no. 6, pp. 1030-1041.
    [2] JANOSOVA, Denisa. SOCIAL ECOLOGY PERSPECTIVE ON PECULIARITIES OF CUSTOMER. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II, 2015, pp. 260-264. ISBN 978-80-8154-145-2., Registrované v: WOS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.