Number of the records: 1  

Marketing

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - HASPROVÁ, Mária - LABSKÁ, Helena - ŠTENSOVÁ, Antónia - DZUROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8
    Ohlasy:
    [4] KITA, Pavol. Distribučný kanál. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 98 s. VEGA 1/1230/04. ISBN 80-225-2130-2.
    [4] LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Brandbuilding a jeho úskalia. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 183-186.
    [4] MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 188 s. ISBN 80-225-1966-9.
    [4] MLÁKAY, Jozef. Produkt a konkurencia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 133 s. ISBN 80-225-1947-2.
    [4] LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Problematika značky v kontexte globalizácie a privátnej značky. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : medzinárodná konferencia konaná v rámci "Týždňa vedy na Slovensku 2005". Bratislava : EKONÓM. November 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 100-106.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketingové modely v kultúre. In Marketing Inspirations. - Bratislava : Univerzita Komenského, Fakulta manažmentu. ISSN 1336-796X, 2007, roč. 2, č. 1, s. 11-15.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16.377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - SOBEK, Otto - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - DEMJAN, Valér - KOŠÍK, Oto - MALCOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Viktória. Banky : teória a prax. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 576 s. [28,7 AH]. Economics. VEGA 1/2594/05, VEGA 1/3835/06, MVP IG 2315002, VEGA 1/0121/10. ISBN 978-80-89393-73-2.
    [4] ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vállalati gazdaságtan 3. 1. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, s. r. o., 2012. 310 s. [15,5 AH]. ISBN 978-80-10-02011-9.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - TKÁČ, Marián - VARGOVÁ, Viktória - JANKOVSKÁ, Anežka - SOBEK, Otto - DEMJAN, Valér - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - POLÁCH, Jiří - BARAN, Pavol - MALCOVÁ, Zuzana. Banky : história, teória a prax. 2. aktual., obsahovo a vecne preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 649 s. [32,45 AH]. Economics. VEGA 1/0613/12, VEGA 1/0908/12, VEGA 1/0121/10, IGA/FaME/2012/012, VEGA 1/0542/09, VEGA 1/2594/05, VEGA 1/3835/06, MVP IG 2315002. ISBN 978-80-89393-84-8.
    [4] JELEŇOVÁ, Natália - ČERNÁ, Ľubica. Kalkulácia a stanovovanie ceny. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 2 : október 2013. Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0067-7. S. 118-125.
    [1] ROSSI, Giampaolo - VECCHIA, Michela - RUTHERFORD, Gordon - SLAVIKOVA, Viera - MALISOVA, Helena - GRAVENSEN, Anja Harbo - PROKOPOVA, Martina - FILOPOSKA, Lucie - MARRIOT, N. European Network of Entrepreneurship Angels (ENEA project): A European Project Targeted at Business Start-Up Tutors Funded within the Framework of the Leonardo da Vinci Programme. In 3RD EUROPEAN CONFERENCE ON ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION, 2008, vol., no., pp. 241-246.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [2] MAJTAN, Stefan. EXAMPLE OF SOCIAL RESPONSIBILITY IN MARKETING. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2014, 2014, pp. 296-300. ISBN 978-80-225-3867-1.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.