Number of the records: 1  

Chytrý marketing v těžkých časech

  1. Title Chytrý marketing v těžkých časech
    Author infoRabikar Chatterjee
    Author Chatterjee Rabikar
    Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * lojálnosť zákazníkov * investície * ceny * náklady * efektívnosť * recesia
    AnnotationInvestovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.