Number of the records: 1  

Humor dokáže značku urobiť silnejšou

  1. Title Humor dokáže značku urobiť silnejšou
    Source document Finančný manažment. Roč. 6, č. 9 (2013), s. 52-54. - Bratislava : Iura Edition, 2013. ISSN 1338-7065
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * humor * siete sociálne
    AnnotationHumor, ktorý dokáže urobiť ponúkaný produkt príťažlivejším pre zákazníkov. Vtip posilňuje značku. Sociálne siete a virálny marketing. Úskalia využitia humoru. Humor nesmie prekryť zamýšľanú stratégiu - príklad banky Zuno.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.