Number of the records: 1
Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes
Title Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes Translation Rozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu Author info Martin Kuchta Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod Annotation Rozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00168-003, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 250.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1