Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie

  1. Title Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document(KO)MÉDIA : sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009. S. [1-5]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-903-7
    NoteVEGA 1/4591/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia podnikateľská * kríza hospodárska
    AnnotationMarketingová komunikácia je dôležitým pilierom každej podnikovej a podnikateľskej stratégie. V období globálnej hospodárskej krízy jej význam stúpa. Typy a odlišnosti marketingovej komunikácie podnikových a podnikateľských subjektov. Klasifikácia marketingovej komunikácie v nadväznosti na typ stratégie, ktorú jednotlivé podniky a podnikateľské subjekty v súčasnosti v záujme svojho prežitia, udržania si pozície na globálnych trhoch a zvýšenia svojej konkurencieschopnosti uplatňujú.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - ARTICLES
    No. of Archival CopyE10 01012-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.