Number of the records: 1  

Nové médiá v marketingovej komunikácii

  1. Title Nové médiá v marketingovej komunikácii
    Parallel titleNew media in marketing communication
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 146-151. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * médiá * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * spotrebitelia
    AnnotationZmeny a tendencie v marketingovej komunikácii pod vplyvom aplikačných možností nových informačno-komunikačných technológií. Nové médiá v komunikácii. Prehľad vybraných komunikačných foriem v nových médiách. Komunikačné nástroje v prostredí internetu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.