Number of the records: 1
Diferenciácia ponuky na trhu
Title Diferenciácia ponuky na trhu Parallel title Difference of the offer on the market Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 92-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.132 - Ponuka Keywords ponuka * hodnota pridaná * kvalita * produkty * služby * ceny * imidž * personál * spotrebitelia * zákazníci * konkurencia Annotation Účinná diferenciácia ponuky pomáha zvyšovať konkurenčnú výhodu spoločnosti na cieľovom trhu. Zákazník prijme takú ponuku, ktorá mu prinesie väčšiu pridanú hodnotu, než ponúka konkurencia. Zvýšiť túto hodnotu umožňuje vhodná diferenciácia produktu, služby, personálu a imidžu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1