Number of the records: 1
Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice
Title Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice Translation The Use of sponorship as possibilities of fundraising for public libraries Author info Júlia Lipianska, Miroslava Loydlová Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 430-437. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords knižnice * zdroje finančné * sponzorovanie * marketing * stratégia marketingová * komunikácia manažérska Annotation Knižnice a ich úloha v spoločnosti. Sponzoring a jeho podstata. Sponzoring ako súčasť marketingovej komunikácie. Realizácia sponzoringu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01730-012, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1