Number of the records: 1
Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí
Title Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí Translation Modern approaches towards perception of relationships marketing within the global competitive environs Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 1 (2008), s. 24-37. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Note Príspevok vznikol v rámci projektu VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" riešeného na pracovisku Obchodná fakulta EU v Bratislave Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing globálny * prostredie ekonomické * konkurencia * obchod * kvalita * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Terminologicko-teoretický základ vzťahového marketingu. Holistický marketing. Jeho zložky. Marketingové nástroje z pohľadu predávajúceho. Vzťahový marketing. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Vzťahový marketing v podmienkach spotrebiteľského trhu so zameraním na obchod. Zabezpečenie kvality v obchode. Ovplyvňovanie kvality marketingového vzťahu v maloobchode. Vhodnosť implementácie vzťahového marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00165-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1