Number of the records: 1  

Meranie efektívnosti v distribučnom kanále

  1. Title Meranie efektívnosti v distribučnom kanále
    Author infoMiloš Gabriš
    Author Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 105-109. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    NoteVEGA 1/4598/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords kanály distribučné * výkonnosť * efektívnosť * meranie
    AnnotationPríspevok objasňuje možnosti efektívneho riadenia distribučného kanála prostredníctvom merania jeho výkonnosti. Hodnotenie efektívnosti distribučných kanálov. Atribúty: hospodárnosť, pokrytie trhu a riadenie. Podla Kotlera dnes firmy musia nielen riadiť distribučný systém, ale aj vytvárať nepretržite sa vyvíjajúcu hodnotovú sieť.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-032, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.