Number of the records: 1  

Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu

  1. Title Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu
    Author infoTomáš Výrost
    Author Výrost Tomáš EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Source document Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. [S. 1-3]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4
    NoteVEGA 1/6047/99
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01461-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.