Number of the records: 1  

Každý si rád pípne

  1. Title Každý si rád pípne
    Author infoHenrieta Halasová
    Author Halasová Henrieta
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 22. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords styk platobný bezhotovostný * Slovensko * správanie spotrebiteľa * karty platobné * platby bezhotovostné * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationČoraz viac Slovákov platí v obchode platobnou kartou a týka sa to aj platieb za drobné položky. Hlavný dôvod bezhotovostného styku je čas a pohodlnosť zákazníka. Stabilné miesto pri nákupe potravín majú gastrolístky, aj keď sa začínajú zavádzať elektronické stravné karty. Zákazníci si takisto obľúbii samoobslušné a expresné pokladnice.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.