1. Interferencia materinského jazyka do anglického jazyka vo výučbe odborného jazyka študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave
| Title | Interferencia materinského jazyka do anglického jazyka vo výučbe odborného jazyka študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Author info | Zuzana Ondrejová, Ľubica Hulajová | ||||||||
| Author | Ondrejová Zuzana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
| Co-authors | Hulajová Ľubica EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
| Source document | Humanistic foreign language teaching and learning I ; innovative methods and approaches ; conference proceedings : 14 - 15 September 2012. S. 212-216. - Nitra : Filozofická fakulta, UKF Nitra, 2012 / Billíková Andrea ; Harťanská Jana ; Kiššová Mária ; Holúbeková Andrea ; Chalupský Petr ; Malá Eva ; Židová Diana ; Humanistic foreign language teaching and learning : innovative methods and approaches International conference. ISBN 978-80-558-0154-4 | ||||||||
| Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
| Language | Slovak | ||||||||
| Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
| systematics | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba | ||||||||
| Keywords | vzdelávanie vysokoškolské * jazyky cudzie * jazyk odborný * angličtina * slovenčina * univerzity * študenti | ||||||||
| Annotation | Prípady tzv. interferencie, negatívneho jazykového transferu na úrovni gramatiky a lexiky východiskového, prvotného – materinského jazyka – slovenčiny, a druhotného, cieľového jazyka – angličtiny. Cieľovou skupinou sú študenti Obchodnej fakulty a Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave absolvujúci semináre z anglického odborného jazyka, ktorých jazyková kompetentnosť je na úrovni B1 a B2 podľa Spoločného európskeho referenčného rámca pre jazyky. | ||||||||
| Public work category | Reports at home scientific conferences | ||||||||
| Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| No. of Archival Copy | E12 00864-003, originál dokumentu | ||||||||
| |||||||||