Process aproach of determining the value based princing
Author info
Jakub Kintler
Author
Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 3 (2012), s. 12-17 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137
Vnímanie hodnoty spotrebovávaných produktov a služieb je ovplyvnené aktuálnymi zmenami v trhovom prostredí. Ak chce firma uspieť v prostredí zintenzívňujúceho sa konkurenčného boja je nevyhnutné, aby disponovala určitou konkurenčnou výhodou. Hodnotovo orientovaná cenotvorba a proces stanovenia hodnotovo orientovaných cien. Hodnotovo orientovaná cenotvorba poskytuje firme priestor pre stanovenie cien na takej úrovni, ktorá zodpovedá očakávaniam spotrebiteľa a súčasne je v korelácii s jeho vnímaním hodnoty spotreby