Country branding – the case of the Slovak Republic
Author info
Michal Polgár
Author
Polgár Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Source document
EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1262-1283 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
Document kind
schedule of articles from year books
Language
Slovak
Country of Edition
Slovak Republic
systematics
327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
Základná terminológia v procese brandingu štátu – identita a hodnoty štátu, imidž štátu, medzinárodná reputácia, národná značka a prezentácia štátu v zahraničí. Branding štátu a metodologické prístupy k procesu. Branding Slovenskej republiky ako proces prípravy pre komplexnejší proces prezentácie v zahraničí.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E13 02171-028, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
593.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.