1. Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?
Title | Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov? |
---|---|
Parallel title | Do we understand correctly cognitive, activation-motivational, emotional and socio-psychological determinants of ours students learning? |
Author info | Jana Pätoprstá |
Author | Pätoprstá Jana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Source document | Fórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 7 č. 1 (2015), s. 80-89 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2015. ISSN 1337-9321 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Keywords | vzdelávanie * vyučovanie * študenti * angličtina * prieskum |
Annotation | Kognitívna teória definuje učenie sa ako interaktívny proces. Kognitívne štýly podľa vybraných autorov. Štvorfázový cyklus učenia. Efektivita a kvalita vzdelávania. Využívanie pravej a ľavej hemisféry pri učení sa. Výsledky prieskumu. |
Public work category | Scientific titles in home not carented magazines and other year-books |
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
No. of Archival Copy | E15 00347-001, kópia plného textu |