Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 33-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
Budovanie značky Slovenského paralympijského výboru (SPV). SPV v spolupráci s paralympijskou marketingovou spoločnosťou sa zaoberajú podstatou marketingu paralympijského športu. Príspevok chce posúdiť špecifiká značky SPV voči iným značkám, získať dostatočné informácie na to, aby sa dala značka správne definovať, určiť produkt, segment, pre ktorý je produkt určený.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 01549-003, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
250.3 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.