The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics
Author info
Mária Szivósová
Author
Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
Source document
AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 38-47 CD-ROM. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Bilíková Mária ; Bolgáč Ján ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-2-0
Predpoklady úspechu marketingu na sociálnych sieťach. Webová analytika = analýza prevádzky webu, analýza webu, analýza návštevnosti je meranie, zber, sledovanie a vyhodnocovanie internetových dát za účelom porozumenia a optimalizácie webu. Jednou z vybraných analytických služieb je Google Analytics - voľné dostupná analytická služba pre zber a analýzu dát o návštevnosti a prevádzke webových stránok od spoločnosti Google, ktorý sa stará o jej permanentný vývoj. Jej charakteristika a využitie.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 00693-006, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
471 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.