1. Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study
Title | Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Prieskum, ako emocionálna inteligencia prispieva k práci virtuálnych tímov: interpretačná analýza fenomenologickej štúdie | ||||||||
Author info | William L. Quisenberry | ||||||||
Author | Quisenberry William L. | ||||||||
Source document | European Scientific Journal. Vol. 14, no. 5 (2018), pp. 19-39. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431 | ||||||||
DOI | 10.19044/esj.2018.v14n5p19 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Macedonia, The Former Yugoslav Republic of | ||||||||
Keywords | tímy pracovné * realita virtuálna * inteligencia emocionálna * inteligencia sociálna * zvyšovanie produktivity * výkony pracovné * práca z domu | ||||||||
Annotation | Potenciálne prínosy emocionálne inteligentných členov virtuálneho tímu. Zvyšovanie výkonnosti tímu vďaka členom s vyššími emocionálnymi kvocientami. Analýza fenomenologickej štúdie, v ktorej sa prostredníctvom elektronických dotazníkov a prieskumov uskutočnili rozhovory s 31 virtuálnymi členmi tímu. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2018: 5 | ||||||||
|