Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320
Note
VEGA 2/0118/17. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
Efekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov.
Public work category
Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books