Analysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Profitability
Author info
Mária Kozáková, Vladimír Hojdik
Author
Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Co-authors
Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 287-294 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
Poukázanie na vzájomný vzťah medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou a to pomocou modelu Roberts-Dowling a matematicko-štatistických metód. Model pracuje s chápaním reputácie ako rozdielom medzi trhovou a účtovnou hodnotou, pričom je dôraz kladený na investorov. Použité matematicko – štatistické metódy a to korelačná a regresná analýza.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00815-033, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
303.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.