Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 165-201, [2 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5
Opis rôznych foriem štruktúr trhu a hospodárskej súťaže. Vymedzenie medzinárodného obchodu a medzinárodných vzťahov. Vysvetlenie stretu kultúrnych rozdielov pri podnikaní v medzinárodnom prostredí. Predstavenie základných pojmov týkajúcich sa diplomacie a diplomatického jazyka.
Public work category
Chapters in academic school-books issued in foreign editorship
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00947-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
624.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.