Print
1. The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
Title The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
Translation Stratégia hospodárskej súťaže medzi Coca-Cola vs. spoločnosťou Pepsi
Author info Lenka Štofová, Janka Kopčáková
Author Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Co-authors Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Source document Quality – Access to Success. Vol. 21, no. 179 (2020), pp. 40-46 online. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559
Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
Document kind schedule of articles from periodics
Language English
Country of Edition Romania
Keywords konkurencia * výkonnosť * súťaž hospodárska
Annotation Väzby súčasnej úrovne konkurencieschopnosti vybraných spoločností Coca-Cola a Pepsi na základe analýzy kľúčových faktorov Balanced Scorecard. Perspektíva rastu a učenia. Perspektíva zákazníka a vnútorných procesov. Ukazovatele ziskovosti, činnosti a zadlženosti.
Public work category ADM
Registered in WOS
Registered in SCOPUS
Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy E20 00606-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu
Plný text PDF 377.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.
Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser .