Obnova služieb: stratégie a prehľady sociálnych médií
Author info
Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
Author
Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Co-authors
Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Source document
Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 721-736 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412
Prehľad stratégií obnovy služieb a úlohy sociálnych médií. Pre organizáciu je nevyhnutná vhodná stratégia obnovy služby. Význam sociálnych médií nadobúda v posledných rokoch čoraz väčší význam a zákazníci k vyjadreniu používajú rôzne kanály. Paradoxom obnovy služby je príležitosť mať po poruche služby ešte viac oddaného zákazníka ako predtým.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00741-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
264.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.