Sociálna sieť Instagram ako nástroj na zvýšenie predaja produktov
Author info
Jamal Hasan
Author
Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
Source document
Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. S. 15-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4725-3
Sociálna sieť Instagram a jej vplyv na zvýšenie predaja produktov, ktoré sú inzerované, sponzorované a ponúkané na predaj prostredníctvom Instragramu. Predaj produktov na sociálnej sieti Instagram a úloha Instagramu ako nástroja na zvýšenie predaja. Výsledky prieskumu zameraného na dopad predaja produktov prostredníctvom sociálnej platformy Instagram na podnikanie.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00797-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
213.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.