1. Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could
SYS | 0277134 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20210712112156.0 | |
017 | 70 | $a 10.2478/topling-2021-0003 $2 DOI |
100 | $a 20210712a2021łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng |
102 | $a PL | |
200 | 1- | $a Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could $f Petra Huschová |
330 | $a Tento príspevok skúma použitie modálnych pomocných slovies v rečových aktoch produkovaných študentmi anglického jazyka. Jeho cieľom je preskúmať syntaktické vzorce, sémantické vlastnosti a pragmatické funkcie výpovedí obsahujúcich can a could. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0277123 $1 011 $a 2199-6504 $1 200 1 $a Topics in Linguistics $b elektronický zdroj $v Vol. 22, Issue 1 (2021), pp. 27-37 $1 210 $a Varšava $c Sciendo $d 2021 |
541 | 1- | $a Modalizovaná reč pôsobí v hovorovom korpuse študenta: Prípad can a could |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0082385 $a Huschová $b Petra $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210712 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |