Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988
Etnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books